Subject: RE: Kinnistusregistri masspäring - Södra Forest Estonia OÜ [Ellex-TLN.FID1000251]
From: "Karin Tartu | Ellex" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 19:24:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Södra Forest Estonia OÜ-le kuuluvate kinnistute nimekirja iseseisvana saan
võtta ka läbi kinnistusraamatu otsingu tasuta ning kinnistute kasuks
seatud koormatised ei ole meie jaoks praegu olulised - seetõttu sooviks
ühe registrijao võrra väljavõtte tasu säästa. Meil oleks oluline näha et
kõik kinnistud on ainuomandis (või millised on nt kaasomandis) ja millised
koormatised ja hüpoteegid on kinnistutele seatud. Eeldan et II ja III jao
andmed esitatakse tabelis ikka sellisel viisil et on näidatud millise
kinnistu kohta info käib.

Tervitades

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: RIK info <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 2, 2025 3:53 PM
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]>
Subject: RE: Kinnistusregistri masspäring - Södra Forest Estonia OÜ
[Ellex-TLN.FID1000251]

Ühe küsimuse küsin veel, et soovite Södra Forest Estonia OÜ kinnistute
nimekirja, kus päringus on vastuseks II jao andmeid, mis näitavad et Södra
Forest Estonia OÜ on omanik + III joa andmed, kuid info mis kinnistutega
on tegu (I jao andmed) ei soovi?

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

info <mailto:[email-masked]> @rik.ee

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 2, 2025 1:41 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Kinnistusregistri masspäring - Södra Forest Estonia OÜ
[Ellex-TLN.FID1000251]

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun võimalikult värske seisuga, ehk siis uus päring.

tervitades

Karin Tartu

Senior Associate | Ellex Raidla
 <tel:+372%205340%208247> +372 5340 8247

  _____

From: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 2, 2025 12:34
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kinnistusregistri masspäring - Södra Forest Estonia OÜ
[Ellex-TLN.FID1000251]

Tere

Ma täpsustan üle, et kas soovite andmeid selle seisuga, mis eelmine
hinnapakkumine on tehtud või teeme täiesti uue päringu?

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

info <mailto:[email-masked]> @rik.ee <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 12:51 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kinnistusregistri masspäring - Södra Forest Estonia OÜ
[Ellex-TLN.FID1000251]

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Paluksin uut hinnapakkumist järgmiselt modifitseerituna: väljavõte Södra
Forest Estonia OÜ-le kuuluvate kinnisasjade registriosade II jagudest
(omaniku info) ja III jagudest (koormatiste info).

Tervitades

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: RIK info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, March 10, 2025 3:36 PM
To: Karin Tartu | Ellex < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Kinnistusregistri masspäring - Södra Forest Estonia OÜ
[Ellex-TLN.FID1000251]

Tere

Saadan hinnapakkumise vastavalt esitatud päringule. Päringu vastuseks on
942 registriosa.

Hind terveregistri osa andmete kohta:  942 x 6 =  5652 eurot

Andmetöötlus: 1 tund  X 60 + KM = 73,20 eurot

HIND KOKKU:  5725,20 eurot.

Andmete tellimiseks palun kinnitada hinnapakkumine.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

info <mailto:[email-masked]> @rik.ee <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Karin Tartu | Ellex < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 4, 2025 10:15 AM
To: RIK info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Kinnistusregistri masspäring - Södra Forest Estonia OÜ
[Ellex-TLN.FID1000251]

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin tellida kinnistusraamatust xls vormis väljavõtet Södra Forest
Estonia OÜ-le kuuluvatest kinnisasjadest, sh kõigist registriosadest ja
kõigist jagudest.

Tellijaks ja maksjaks on Ellex Raidla Advokaadibüroo. Jääme ootama
hinnapakkumist.

Lugupidamisega

Karin Tartu
Senior Associate |  <https://ellex.legal/expert/Karin-Tartu/> Profile
+372 5340 8247

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Ahtri 4, Tallinn, Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
No.1 Law Firm in the Baltics by Prospera 2024

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.instagram.com/ellexraidla> Instagram

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office:
<https://ellex.legal/files/standardterms2025.pdf> Ellex Raidla,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office:
<https://ellex.legal/files/standardterms2025.pdf> Ellex Raidla,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office:
<https://ellex.legal/files/standardterms2025.pdf> Ellex Raidla,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2025.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.